پایگاه مشاوره رایگان کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر پایگاه سیار مشاوره رایگان کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ در همایش بزرگ حجاب و عفاف برپا گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور ریاست بهزیستی شاهین دژ در همایش بزرگ حجاب و عفاف در پارک جنگلی شهرستان پایگاه سیار مشاوره رایگان کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ در محل برگزاری همایش برپا و جوابگوی سوالات مراجعین توسط روانشناسان اورژانس گردیدند .
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ با تاکید بر نقش بی بدیل زنان در تأثیرگذاری ، تربیت ، پیشرفت و سعادت خانواده و جامعه عنوان کرد : توجه به زمینه های فرهنگی و اجتماعی آن به عنوان بستر لازم برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است.
وی افزود ؛ اگر توقع تاثیر امر به معروف و نهی از منکر را پایین بیاوریم، این عمل بیشتر خواهد شد ، روش‌های گوناگون دعوت دختران و زنان به حفظ حجاب و عفاف را در این همایش بیان نمود و بر آثار مهم رعایت حجاب و پوشش اسلامی در جامعه تاکید کرد.
داداشیان یادآورشد : برای آشنایی جامعه هدف بهزیستی علی الخصوص فرزندان آنان در دهه اول و دوم ماه محرم برنامه های مختلفی در مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی شاهین دژ با رویکرد معرفتی - تربیتی پیش بینی شده است .
گفتنی است در این همایش روانشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ با حضور در چادر سیار مشاوره رایگان برای مراجعین ارائه و راهنمایی های لازم نیز توسط ریاست بهزیستی در خصوص مراجعه به مراکز انجام شد .

پایگاه مشاوره رایگان کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ

پایگاه مشاوره رایگان کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ

کد خبر 111758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد